عدم نصب تصفیه خانه در نیروگاه زباله سوز نوشهر/ شیرابه‌ها وارد مزارع مردم می‌شود

عدم نصب تصفیه خانه در نیروگاه زباله سوز نوشهر/ شیرابه‌ها وارد مزارع مردم می‌شود

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و با تأکید بر اینکه از گناه دوری‌کنیم، گفت: باید در مقابل گناه ترس داشته باشیم

وی به آداب تلاوت قرآن اشاره کرد و سکوت کردن را یکی از آداب تلاوت قران برای مستمعان دانست و افزود: قاری قرآن نیز هنگام تلاوت باید استعاذه (پناه بردن به خدا از شیطان رجیم) کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به در پیش بودن ماه محرم اشاره و برگزاری این مراسم را با رعایت نکات بهداشتی مهم دانست و گفت: علاقه‌مندان امام حسین (ع) که آثار بیماری در وجود آن‌هاست از شرکت در مراسم ماه محرم خودداری کنند.

در عزاداری ماه محرم سلامت است

آیت‌الله لائینی بابیان اینکه محرم ماه امام حسین (ع) است و باید متناسب با شرایط کرونایی، اقامه عزای حسینی را داشته باشیم، تصریح کرد: سلامت برای همه ما اصل اول خواهد بود و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نوعی خودکشی محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف مهم امام حسین (ع) در نهضت کربلا امربه‌معروف و نهی از منکر بوده است؛ واجب است در احیای این فرضیه الهی کوشا باشیم.

آیت‌الله لائینی به بارندگی‌های اخیر و خسارات ناسی از آن به منازل مسکونی و اراضی کشاورزی اشاره کرد و از مسئولان این حوزه خواستار کمک‌رسانی به آسیب دیدگان این حادثه در کوتاه‌ترین زمان شد.

اخبار مرتبط

امام جمعه ساری: منابع طبیعی، محیط زیست و اداره آب باید درباره اتفاقات "تالاب نفتی" پاسخگو باشند

توییت آیت الله محمدباقر لائینی در خصوص ممنوعیت راهپیمایی خودرویی

رشوه و دوتابعیتی بودن مسئولان از منکرات است

0 نظر

ارسال نظر

capcha